21 noiembrie 2024

Curs de Social Media

Formular de înscriere la curs

CURS de SOCIAL MEDIA - MORE SOCIAL MADNESS 

  • Durata:  11 săptămâni
  • Debut curs: 16 noiembrie 2022
  • Program: Miercuri, ora 18.00 – 20.00
  • Taxa: 1500 lei (Plata poate fi efectuată în două etape, după cum urmează: 50% la înscriere si 50% în decurs de o lună de la debutul cursului. Discount de 10% la plata integrală).
  • Lector: EDUARD GHIRCA 

Social Media - More Social Madness.

CE înseamnă Social Media?

Pentru ce au fost create rețelele sociale și cum sunt folosite în prezent?
Cum putem crește, care sunt perspectivele benefice ale acestor rețele de socializare?
Cum realizăm conversii?

Conceptul de social media înseamnă mult mai mult decat simpla activitate de a posta sau de a consuma contentul făcut de alții. Reprezintă mai mult decât o simplă abordare de tipul: Este un canal de promovare și atât? Am construit o cultură în jurul acestui concept, petrecem zilnic ore în șir pe aceste rețele, am dezvoltat o viață digitală pe aceste platforme. Putem schimba percepții prin ceea ce afișăm, putem influența oameni, putem vinde în mod direct produse și, evident, căutăm să acoperim anumite nevoie personale prin contentul consumat.

DE CE More Social Madness?

Probabil ați auzit din partea necunoscătorilor sau a practicanților amatori de social media, cum că nimic nu mai funcționează deoarece “s-au schimbat algoritmii” sau cum că “sunt supra-aglomerate”.  Da, lucrurile sunt în schimbare continuă, există o varietate de domenii, entități, abordări atât din partea brandurilor cât și din partea persoanelor fizice. Aceste realități care au devenit mituri în timp, nu decid faptul că nu poți avea succes pe social media, indiferent ce înseamnă acest lucru pentru tine sau pentru brandul tău. Este nevoie să găsești abordarea pesonalizată care să te avantajeze pe tine ca brand personal, ca afacere sau dacă activezi în acest domeniu ca freelancer, om de echipă sau agenție. Vom învăța împreună cum să găsești calea prin care brandul pe care îl reprezinți să ajungă în top.

DE CE #more? – Pentru că poți fi mai bine pregătit decât concurența ta.
DE CE #social? – Puterea comunității pe care ai format-o, sau nu încă, influențează succesul tău sau al brandului pe care îl reprezinți.
DE CE #madness? – Pentru că trebuie să fii #nebun după inovație. Dacă vrei să contezi în social media, think big, think different, thing like there is no box!

DE CE ai nevoie de acest curs? - CINE are nevoie de acest curs?

Cursul se adresează celor interesati de:

  1. Brand personal – Dacă îți dorești să te reprezinți pe tine, iar imaginea ta să fie una corectă și eficientă în online, aștept să te întâlnesc!
  2. Marketer – Dacă activezi sau îți dorești să activezi în domeniul de social media ca marketer fie ea sub orice forma – freelancer, reprezentant de brand, om de echipă și agenție, de asemenea aștept să împărtășesc cu tine aceste cunoștințe.
  3. Owner de brand – Perspectiva unui owner de brand, antreprenor, director, asupra departamentului de social media sau asupra agentiei cu care se lucrează/colaborează, este una relevantă pentru toți oamenii din acest domeniu. Care este prețul corect pe care să îl plătești? Cum apreciezi corect munca unui marketer? Cum să fii activ pe social media dacă business-ul tău este la început de drum și nu există buget pentru agenție? Ce anume să urmărești atunci când ai un angajat/colaborator pe social media ca să definești eficiența marketer-ului.

CARE va fi parcursul nostru în acest curs? Sumar structură curs.

  • Cursul se va baza pe nevoile participanților încă de la prima întâlnire. Astfel că după prima întâlnire, discuțiile vor fi pe tematici practice, la care voi veți aduce un aport considerabil. Este important să acoperim nevoile reale, tocmai de aceea și tu vei avea ocazia să propui exact subiectele de interes la care dorești un plus de valoare.
  • Ce inseamna social media? Vom discuta și vom pune bazele generale ale acestui concept, raportate la România și situația actuală, dar nu numai. Social media in real time.
  • Care este psihologia de bază din spatele rețelelor de socializare, cum funționează algoritmii acestor aplicații și cum putem influența percepția consumatorilor din online?
  • Cum să dezvolți o viziune și o strategie corectă pe termen lung?
  • Cum se construiește o strategie în mod corect care să livreze rezultate?
  • Cum dezvoltăm o comunitate proactivă?
  • Cum vindem direct de pe social media?
  • Content-ul social media – De ce este diferit? Care cum se obtine?
  • Care sunt cele mai eficiente tool-uri pentru aceste platforme?!
  • Facebook – Tot ce trebuie să stii pentru a putea expune o activitate #catchy.
  • Instagram – Tot ce trebuie să știi pentru a putea implementa și dezvolta un profil #eyecandy.
  • LinkedIn – Tot ce trebuie să știi pentru a dezvolta un profil care convertește.
  • Strategii – Cum dezvolți o strategie pe social media – de la A la Z?
  • Ultima ședință va fi complet dedicată exemplelor practice la sala de curs.

Dacă:

  • Îți dorești să începi o carieră în acest domeniu;
  • Îți dorești să înțelegi lucrurile de bază din social media și aprofundarea lor la nivel mediu;
  • Ești freelancer și activezi în domeniul de social media;
  • Îți dorești să rafinezi imaginea ta sau a brandului personal în online;
  • Ești owner de business și îți dorești să înțelegi corect cum să investești bugetele în social media;
  • Vrei să monetizezi activitatea ta din social media;
  • Ești pasionat de social media și dorești să aprofundezi cunoștințele existente;

Atunci: Ești la cursul potrivit!

 

Sumar - Elemente din tematica cursului:

Ședința 1 – #meetthesquad

  • Networking & Bounding.
  • Stabilirea contextului.
  • Stabilirea scopurilor.
  • Let’s have some fun.

Ședința 2 – #bazapiramidei

  • Ce înseamnă social media?
  • Care sunt platformele relevante pentru România?
  • Bazele rețelelor de socializare.
  • Real time social media.

Ședinta 3 – #psihologiesimanipulare

  • Psihologia din spatele rețelelor de socializare.
  • Algortimii Social Media.
  • Consumatorul de social media.
  • Consumatorul pe timp de criză.

Ședinta 4 – #sisteme

  • Viziune
  • Strategie
  • Comunitate
  • Conversie

Ședinta 5 – #socialmediacontent

  • Contentul Social Media.
  • Tool-uri.
  • How to.
  • Ce înseamnă content relevant pentru public.

Ședinta 6 – #facebook

  • Cum funcționează.
  • Partea tehnică.
  • Strategie și Performanță pe Facebook.
  • Cum convertim prin Facebook.

Ședinta 7 – #instagram.

  • Cum funcționează.
  • Partea tehnică.
  • Strategie și Performanță pe Instagram.
  • Cum convertim prin Instagram.

Ședinta 8 – Linkedin.

  • Cum funcționează.
  • Partea tehnică.
  • Strategie și performanță pe Linkedin.
  • Cum convertim prin Linkedin.

Ședinta 9 – Strategie aplicată.

  • Cum se realizează o strategie
  • Cum se face împărțirea bugetelor.

Ședinta 10 – Strategie 0-All.

  • Workshops.

Ședința 11 – Q-A.

  • Sesiune deschisă pentru întrebări și îndeplinirea tuturor obiectivelor.

Înscrie-te la curs

Cerere de Înscriere la Cursul de Digital Marketing

*
*
*
*

Atașează Formularul de Înscriere la Curs completat. Formularul de Înscriere poate fi descărcat AICI. Tip de fișier permis: doc, docx, pdf, jpg, jpeg, png. Dimensiune maximă fișier: 1MB.

*
CAPTCHA image

Codul de securitate antispam

Curs de Social Media

Pentru înscrierea la curs vă rugăm să completați Fișa Cursantului și să o atașați în următorul formular de înscriere:

Cerere de Înscriere la Cursul de Social Media

*
*
*
*

Atașează Formularul de Înscriere la Curs completat. Formularul de Înscriere poate fi descărcat AICI. Tip de fișier permis: doc, docx, pdf, jpg, jpeg, png. Dimensiune maximă fișier: 1MB.

*
CAPTCHA image

Codul de securitate antispam

 

 

Înscriere la cursuri