CURS de DIGITAL MARKETING APLICAT
- Debut curs: 2 octombrie 2023
- Durata: 8 săptămâni (8 ședințe)
- Program: Cursul se desfășoară săptămânal, luni, de la ora 19:00
- Lector: TOADER PĂUN
- Taxa: 1.500 lei - 30% discount pentru înscrierile făcute până la data de 20 septembrie 2023
Cui se adresează:
Studenților, Antreprenorilor, Persoanelor preocupate de dezvoltarea imaginii proprii sau a activității profesionale în online, Profesioniștilor care-și doresc să înțeleagă mai bine digitalul, astfel încât să știe ce să ceară, măsoare, cum să evalueze și ajusteze corect strategiile de digital și social media.
Scop:
Înțelegerea complexității domeniului Digital Marketing și obținerea „cheilor” pentru decodarea și utilizarea lui. Dobândirea unor informații și cunoștințe care să poată fi aplicate rapid în activitatea de la birou, creșterea unei afaceri, optimizarea modului de lucru cu furnizori de servicii de Digital Marketing.
Structură: 8 ședinte, cu o întâlnire 1,5h/săptămână + invitații la evenimente din domeniu
Durată: 8 săptămâni - teorie si practică constând în participarea la evenimente din domeniu
Start: 2 octombrie, curs în fiecare luni seară
Cost: 1.500 RON/curs
Pentru înscrieri efectuate până la data de 20 septembrie 2023 oferim un discount de 30% (Cost total: 1.050 RON)
Finalizare: Test sub forma unui atelier în care cursanții sunt împărțiți pe echipe și au de alcătuit un plan de digital marketing în care să includă toate informațiile /cunoștințele dobândite pe parcursul pregătirii.
Notarea: Admis/Respins cu punctaj maxim 100 acordat pentru activitățile de la curs astfel:
10% prezență și implicare în întâlnirile săptămânale
10% participarea la evenimente din domeniu
80% rezultatul din atelierul-examen final
Pregătire:
1) Formular de mapare a așteptărilor și nevoilor cursanților. Participanții îl primesc după înscriere și trebuie să-l completeze până la începerea cursului
2) Fiecare întâlnire are o tematică și se încheie cu rezumate care pot să fie descărcate cu ajutorul unui QR Code proiectat pe ecran
3) In cadrul lecțiilor despre agenții/Facebook/Google/YouTube/SEO vor fi invitați specialiști, caz în care durata întâlnirii se poate prelungi
4) Necesar din partea curanților:
- Laptop
- Conturi SM (în lipsa unora vom lucra pe conturi demo)
Elemente din tematica cursului:
Săptămâna 1
- Definirea așteptărilor de la curs și prezentarea pașilor prin care vom răspunde acestora
- Definirea Marketing Digital și introducerea noțiunilor esențiale cu care vom lucra
- Resurse gratuite pentru pregătirea suplimentară
Săptămâna 2
- Strategii și tactici
- Alegerea canalelor în funcție de obiective
- Monitorizarea activității (Instrumente gratuite și plătite pentru măsurare)
Săptămâna 3 (invitat specialist SEO)
- Site-ul și locul lui în Marketingul Digital
- SEO
- SEM
- GDPR
- Optimizări necesare
- Marketingul prin conținut
- Instrumente gratuite pentru a avea un site activ online
Săptămâna 4 (invitat specialist social media)
- Prezența Social Media (Youtube, Instagram, LinkedIn, Twitter – X, Facebook, TikTok & altele – cifre, specificități & tricks pentru a avea engagement și Comunicare eficientă)
- Măsurarea prezenței SM
- Tactici pentru a crește engagementul și conversia de la online la offline
Săptămâna 5 (invitat specialist Google Ads)
- Bugete și comunicarea folosind publicitatea plătită
- Google Ads
- Facebook Ads
Săptămâna 6
- Construirea unei rețele de promovare organică
- Parteneriatele pentru succes online și offline
Săptămâna 7
- Managementul reputației online
- Utilizarea de storytelling pentru a comunica
- Implicare influenceri
- Oportunități oferite de AI
- Construirea planului de marketing (include toate informațiile dobândinte până în această săptămână)
Săptămâna 8 (sesiune extinsă 2 h)
- Atelier Digital Marketing – Examen Final
Despre lectorul nostru:
Toader Păun este un jurnalist cu peste 20 de ani de experiență în radio, presa scrisă și online, dar și în prezentarea unor evenimente de anvergură. De peste 10 ani s-a specializat în marketing digital și a participat la transformarea digitală a unor importante stații de radio private, dar și la introducerea televiziunii publice în social media și accelerarea deschiderii către noile tehnologii digitale. În ultimii ani a fost realizatorul unor emisiuni radio populare de la Europa FM, post de radio al cărui director de programe a fost până în martie 2022. Oferă consultanță și participă la dezvoltarea online și a campaniilor de comunicare pentru mai mai multe branduri locale și internaționale. Coordonează dezvoltarea digitală a singurei platforme românești de combatere a fake news și a dezinformărilor, Veridica.ro, care are o echipă activă în statele din Europa Centrală și de Est. În calitate de director de comunicare al agenției Zaga Brand, a participat la poziționarea acesteia în topul celor mai vizibile online din România, potrivit monitorizărilor lunare ZeList. În prezent, este Senior Editor și responsabil de comunicare pentru revistele Biz și Haute Culture. Pasionat de călătorii și de oamenii cu povești capabile să-i inspire și pe alții, Toader Păun scrie pe platformele proprii – demilioane.ro și campaniidemilioane.ro – și publică săptămânal editoriale pe spotmedia.ro.