Modul 2022
BAZELE COMUNICĂRII ÎN INSTITUȚII PUBLICE
Debut curs: 15 noiembrie 2022
Program: MARȚI, ora 18.00 – 21.00
Durata: 10 ședinţe
Taxa: 1000 lei (plata se efectuează în două etape: etapa I – 600 lei, la debutul cursului; etapa II – 400 lei, se achită în decurs de o lună de la debutul cursului).
Profesor: Francisc Adrian Helstern, trainer acreditat ANC
Înscrieri permanente pentru următorul modul, cu condiția întrunirii unui nr. minim de 6-8 cursanți.
(1 ora didactică = 45 minute)
Cursul se desfășoară online
Cursul de Comunicare şi Relaţii Publice in institutii publice susţinut de Francisc Adrian Helstern se adreseaza deopotriva studentilor sau masteranzilor care isi doresc o cariera in domeniu, cat si celor care profeseaza in sfera comunicarii in cadrul institutiilor publice si doresc sa-si perfectioneze cunostintele si abilitatile. Cursul a fost creat în baza unei bibliografii moderne şi a experienţei lectorului şi cuprinde atât teorie cât si practică, astfel încât cursanţii să poată aplica cele învăţate şi să crească profesional într-un mediu bazat pe încredere, etică şi eficienţă.
Despre CURS
Capitolul 1. Comunic deci exist
1.1 Ce este comunicarea? – Necesitate sau obligatie?
1.2 Informatie si comunicare
1.3 Comunicare si imagine
1.4 Sunt eu un communicator?
Capitolul 2. Relatiile Publice
2.1. Ce sunt relatiile publice?
2.2 Relatii publice sau relatii cu publicul?
2.3 De ce practicam relatii publice?
2.4. Organizarea profesiei de specialist in relatii publice
Capitolul 3. Comunicarea institutionala: Principii
3.1. Natura si specificul comunicarii institutionale
3.2. Planificarea, reguli de baza
3.3. Identitatea organizationala
3.4. Publicurile organizatiei
3.5. Marketing si advertising
Capitolul 4. Imaginea publica a organizatiei
4.1. Formarea imaginii
4.2. Strategii si tehnici de creare a imaginii
4.3. Evaluare, reevaluare
Capitolul 5. Comunicatorul in institutiile publice
5.1. O profesie exigenta- talente si daruire
5.2. Cum se formeaza comunicatorul?
5.3. Cum se organizeaza profesia?
5.4. Imaginea relationistului = Imaginea organizatiei
Capitolul 6. Institutia purtatorului de cuvant
6.1. Purtatorul de cuvant si implicarea sa in activitatea de relatii publice
6.2. Biroul de presa- rol si organizare
6.3. Relatiile purtatorului de cuvant cu conducerea organizatiei
6.4. Comunicare cu presa
Capitolul 7. Crizele de comunicare
7.1. Comunicarea in situatii de criza
7.2. Prevenirea crizei comunicationale si pregatirea organizarii combaterii efectelor sale/ Planul de criza
7.3. Rolul purtatorului de cuvant in gestionarea crizelor de imagine
Capitolul 8. Comunicarea electronica cu Mass media
8.1. Baze de date
8.2 Fake news
8.3 Comunicate de presa, informari sau stiri
Capitolul 9. Etica si libertati
9.1. Transparenta?
9.2. Ce drepturi au ‘’ceilalti’’?
9.3. Cadrul legal/ Valori Morale
Capitolul 10. Viitorul sună/scrie bine
10.1. Perspective ale relatiilor publice in organizatii
10.2. Vom fi in continuare utili?
10.3 Tendinte si adaptare
Despre trainer
Licentiat in stiinte politice, masterat in comunicare si relatii publice si Doctor in sociologie la SNSPA Bucuresti, Francisc Adrian Helstern are o experienta de predare de peste 7 ani in invatamantul superior, fiind si trainer pentru traineri si consilier de dezvoltare personala acreditat. Are peste 17 ani de cariera in stafful tehnic al Legislativului, din care ultimii 8 in pozitie de conducere. Francisc Adrian Helstern este implicat in proiecte de dezvoltare pentru tineri, ultimul fiind programul national de Internship la Camera Deputatilor.
În curs de acreditare
Pentru înscrierea la curs vă rugăm să completați Fișa Cursantului și să o atașați în următorul formular de înscriere: